Fly Over There

POSTED ON: Friday, August 10, 2012 @ 9:58 PM | 0 comments

assalamualaikum . selamat berpuasa kepada semua umat Islam :) tk sangka lagi berape hari je kita bakal menyambut Aidil Fitri , well , masa tu mesti sebak je rasa meninggalkan Ramadhan . yela , masa Ramadhan ni la , bulan yg baik untuk beramal ibadah , berpusu-2 rebut pahala . tak tahu la kan bagi yg takde feelings tu . Alhamdulillah . setakat ni takde ape sangat yg nk diluahkan . kfine aku tipu . emm . aku rindu sangat kat Pikah and ***** . tapi nk buat cemana . aku dh takde masa nk duduk ternganga depan PC and online facebook 20 hours . IM ! IM ! and IM ! tahon ni bukan zaman kegemilangan aku nk jadi burung hantu mcm tahon lepas . kalau ade award for great owl of the year . dh gerenti aku yg dapat . muahaha . merepek ! k k k . aku malas nk merepek pepanjang sebab lagi beberapa minit je movie Wanted akan ditayangkan di kaca televisyen anda . wahh ayat ! ni kalau cikgu BM baca mesti bagi A plusplus --' hah . cakap pasal subjek . well . Ujian selaras 2 amat memuaskan aku SEDIKIT . daripada PPT . hambik ! 2 failed . kah ! tapi mcm biasa la , like usually , math aku memang hebat la . asyik gagal je . jerk ! tapi takpe la . PAT nanti aku buat betol-2 . :P wahaha . hah . aku dlm proses berkawan dgn dia dan dia . bagos ! aku mane suka **** dah . trolololo , dia suka org lain even dia tk bagitahu aku tapi aku ni paham . and aku sedar dia tu budak kicik je . wahaha ! lambat sebulan --' btw , aku pon ade suka balik sikit-2 kat capital MR tapi aku tk mahu jadi pisau yg tikam belakang kawan sendiri :) bahaya tu ! haha . kalau boleh aku nk jadi BESTFRIEND dia . wuuu . tapi BFF aku yg ohsem always Shafuan Zahariq la . dia memang sebati dgn aku . hoho . and ye , kalau ade jodoh aku jadi bestfriend dia . Alhamdulillah . aku panjatkan kesyukuran padaNya . dan Ya Allah , terima kasih kerana beri hambamu ketenangan jiwa dlm menghadapi pelbagai dugaan perasaan . amin - yahh , aku bukan nk ambik kesempatan bila aku mula bergurau dgn dia . aku rasa better jadi bestfriend daripada boyfriend . bestfriend akan always ade di sisi kita selamanya tapi boyfriend/girlfriend tk akan kekal lama . istilah pakwe/makwe ni takde makna bagi aku -_- aku bukan lesbian ohkay . I mean , baru remaja dh gatal nk habiskan masa remaja dgn cinta monyet . tettt ! just wasting my time . btw , thanks sebab kata 'hah ? Azielah !? Azielah tu ade pakwe ? aku ingatkan dia takde rasa' phftss ! damn you piglet . setakat couple dgn org yg takde hala tuju lebih baik kau lupakan ! my thinking not like yours . aku berpikiran jauh ohkay . bukan narrow minded mcm kau . couple dgn mat rempit la , budak banyak masalah la . please la . tk jamin ape-2 pon :) tipu la kalau aku kata aku takde suka kat mane-2 budak lelaki . cuma aku bukannya perigi yg cari timba . LOL . tk malu gila kalau mcm tu . and once more , science stream student , please don't staring us (art student) like we don't have spacious future . aku tahu , budak seni ape la sangat . act , aku tk mintak pon untuk dapat aliran kemanusiaan . tapi aku tahu kalau tk masok science stream pon aku still boleh hidop dgn art . aku tahu kemampuan aku takat mane . please la , aku cukup sentap pasal ni . :DD kfine . pehal aku nk emo sangat ni . buahaha --' abaikan . but I mean that ohkay . okayy . malas nk bebel panjang . aku nk online facebook sat . gtg . kbai :3 wassalamualaikum .

 p/s: ohh nouvo . haha . I love you <3 tk lama lagi kau akan aku jaga and belai --' ahaha motor je pon . btw , semoga kau berbahagia dgn dia . hadap sangatlah aku ni kan ? phfftsss :P

← Older / Scroll Back Up / Newer →