Takut untuk berterus terang .

POSTED ON: Monday, June 18, 2012 @ 2:23 PM | 0 comments

Assalamualaikum ..

Ingin Bebas ~

Aku tak tahu la nak cakap macam mane dah, susah untuk aku berterus terang dengan dia, aku cuma nak bebas, aku rasa aku ni di kongkong, ok if he felt he did not shackle me , but i think the shackle it by him. Mungkin la bagi dia , yang dia tak kongkong aku , tapi aku dah mula bosan dengan dia sebenarnye , hmm maaf kan aku H aku tahu dia tak ada salah pape pun tapi aku rasa aku nak putus , cuma dia yang tak nak lepas kan aku , aku bersyukur sangat pada Allah sebab dapat mengenali diri dia , dia seorang yang baik hati , murah hati , pemaaf , penyabar macam-macam lagi, aku gembira sangat dapat kenal dengan dia , cuma bila dah lama kenal aku jadi bosan dengan dia hmm aku sendiri pun tak tahu kenape :'(


Setiap Hari ~

Dia ni kan suka sangat mesej ! sampai aku sendiri naik bosan , mana tak asik-asik soalan yang sama je dia nak tanya. Sampai la satu hari ni aku cakap la terus terang yang mak aku marah asik mesej je , lepas tu dia kata 'takpe la ckp kat mak sory' aku dah tipu dia and aku jugak dah tipu diri aku sendiri , aku sedih sangat bila hidup aku macam ni , sampai bila aku boleh bertahan ? sampai bila aku nak tipu diri aku ,aku cuma cakap yang aku nak belajar and kalau boleh tahun depan nak duduk asrama , tapi boleh pulak dia kata 'aduhhh masalah ape pulak ni , lepas satu-satu masalah datang!' , Ya Allah salah ke aku nak duduk asrama, dosa ke nak duduk asrama ? aku ni dah la ilmu cetek , aku pun nak jugak bangkit kedepan macam kawan-kawan aku tu, dia orang semua pandai-pandai , aku je tak bape sangat hmm, tu jela yang aku nak luahkan perasaan aku hari ni pada korang yang baca blog ni . i love you all (SHAZELIA VART'S)

Scroll Back Up / Newer →